پخش دستگاه لیزر کلینیکی به صورت اختصاصی با سفارش مشتری

پخش دستگاه لیزر کلینیکی واردات زیبایی

کد محصول x3241

تومان 50.000.000

راهنما 09129474073

قیمت 50.000.000

تومان 50.000.000

به دلیل بالا رفتن قیمت دلار ، تجهیزات زیبایی و دستگاه های لیزر پیشرفته زیبایی نیز قیمتهای بسیار سرسام آوری گرفته اند .. بسیار باز مردم به این فکر افتاده آمد که بجای خرید از واژه ها و فروشندگان بازار از خود کشور چین این محصولات را وارد کنند اما دسترسی به یک منبع معتمد و قابل اعتماد را ندارند چرا که واردات میز در این دوران پسا کرونا با مشکلات زیادی روبرو شده است .. این مجموعه در این زمینه تجربیات فراوان و ارزشمندی را در طول سالهای متعدد جمع آوری نموده است .

هر نوع دستگاه زیبایی کلینیکی از سری های رو میزی تا سری های ایستاده که شامل hair Removal , q-switching , Diode Laser , nd-yag , Alexander right  حذف موهای زائد بدن ، رفع تاتو و خالکوبی به صورت طبیعی با هر نوع رنگ پوست و رنگ تاتو حتی قرمز ، دایود لیزر ، ان دیاگ ، الکساندرایت و بسیاری از دستگاه های دیگر را میتوانیم در کمترین زمان ممکن از کشورهای مبدا به صورت اورجینال و درجه یک وارد نماییم و قیمتی بسیار مقرون بصرفه تر از بازار داخلی برایتان تمام شود .پخش دستگاه لیزر کلینیکی به صورت کاملاً حرفه ای توسط تیم مجرب ما انجام میشود و  سرنگ انسولین با قیمت مناسب در اختیار تمام هموطنان عزیزمان در ایران و کشورهای همسایه قرار می گیرد

 

بازرگانی این نوع وسایل به دلیل تنوع کیفی و اصل بودن کالا در صورتی که توسط افراد ناشی صورت گیرد موجب صدمات و خسارات زیادی به پوست و حتی مال میشود . لذا در این مجموعه به دلیل وجود تجربیات و تخصص چندین ساله معمولا مشتریان با خیال راحت سفارش خود را ثبت می نمایند . البته ما درک میکنیم مبالغ اینگونه دستگاه ها بسیار زیاد است و حتی به همان مقدار هزینه تبلیغات میشود اما با طرح اقساطی در خدمت شما عزیزان هستیم تا در طول زمان یکساله بتوانید کم کم مبالغ دستگاه های لیزر را پرداخت نمایید .

خیلی از فروشندگان در بازار محصولات لیزر را به صورت پراکنده و حتی بعضاً دست دوم و بدون هیچگونه آموزش و گارانتی به مشتریان میفروشند ولی این مجموعه تمامی محصولاتی که در دسته زیبایی ارائه مینماید را به صورت حضوری و حتی غیر حضوری مرحله به مرحله آموزش میدهد که موجب رضایت بیشتر مشتریان شده است . این گارانتی و خدمات پس از فروش واردات تجهیزات کلینیک زیبایی نسبت به هر محصول از یک سال تا ده سال متفاوت می باشد که با تماس به کارشناسان فروش میتوانید از آن ها مطلع شوید .

 

برای سفارش تجهیزات زیبایی،  کفی کفش راحت و دریافت مشاوره منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم . محصولات با کمترین زمان ممکن از کشورهای آمریکا ، آلمان ، ژاپن ، ترکیه و چین امکان واردات دارند . واردات لیزر و واردات تجهیزات کلینیک زیبایی و دستگاه لیزر کلینیکی خود را با خیال راحت به ما بسپارید و از خرید مطمئن و ارزان خود لذت ببرید