درمارولر تیتانیومی ZGTS ( میکرونیدلینگ خانگی دستی ) کمک به کلاژن سازی

میکرونیدلینگ خانگی دستی کلاژن سازی

کد محصول x2613

تومان 70.000

راهنما 09129474073

قیمت 70.000

تومان 70.000

  • امروزه بسیاری از افراد به دنبال داشتن پوستی شفاف و زیبا هستند .دستگاه های بسیاری نیز وجود دارد که با کلاژن سازی پوست یا موارد دیگه باعث سلامت پوست و جوانسازی آن میشود. دستگاه های زیادی برای از بین بردن آکنه و جای جوش و چین و چروک وجود دارد. دسته ای از این دستگاه ها درمارولر است که کار میکرونیدلینگ را انجام میدهد و به نوعی خانگی به می آید .

همه چیز درباره درمارولر

دستگاه میکرونیدلینگ خانگی درمارولر برند ZGTS از بهترین انواع آن است. درمارولر نوعی غلتک است که بر روی آن سوزن های بسیار ریزی وجود دارد که این سوزن ها دارای لبعادی از 2 دهم تا 2 میلیمتر است. این سوزن ها با نفوظ به عمق لایه ی درم پوست باعث بازسازی سلول ها و ساخت کلاژن میشود. برای نتیجه گیری بهتر میتوان از کوکتل ها یا کرم های مخصوص استفاده کرد.

اکثر مصرف کنندگان فکر میکنند درما رولر و میکرونیدلینگ دو تعریف متفاوت است .اما باید گفت که این دو تفاوتی ندارند و کار هر دو در ساخت کلاژن و درکان مشکلات پوستی مانند چروک های سطحی است. روکش توالت فرنگی قابل حل در آب موجود است. شاید برای خیلی از افراد،خرید دستگاه های میکرونیدلینگ مقدور نباشد. این دسته از مصرف کنندگان عزیز میتوانند با تهیه درمارولر با هزینه کمتر همان کارایی ای که از دستگاه های گران قیمت انتظار دارند را دریافت کنند.

مهمترین کاربرد درما رولر جوانسازی و سلامت پوست است .که این عمل با افزایش کلاژن سازی و تحریک فولیکول های پوست انجام میپذیرد. علاوه بر این ،ویژگی های بسیار دیگری نیز دارد. این دستگاه باعث کاهش چین و چروک پوست میشود. همچنین مشکلاتی از قبیل جای جوس و لک ها و آکنه های پوستی را به طور کامل برطرف میکند و پوستی سالم و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد .

 

علاوه بر آن میتوان برای از بین بردن تو رفتگی های پوست مانند جای زخم یا حتی ترک های پوستی که ناشی از تغیر وزن به وجود می آید استفاده کرد. در میان برند های مختلف درمارولر در بازار ،برند ZGTS دارای قدمتی 15 ساله در زمینه دستگاه های زیبایی است. بهترین کفش پیاده روی را از ما بخواهید. این برند جزو با کیفیت ترین ها در زمینه زیبایی است. پس میتوانید با خیال راحت از این دستگاه استفاده نمایید و پوستی زیبا، شفاف و سالم را برای خود به ارمغان بیاورید .

برای مشورت با کارشناسان پزشکی ما و همچنین سفارش دستگاه میکرونیدلینگ خانگی درمارولر،   بهترین کفش پیاده روی ، انواع بوتاکس خارجی، ادکلن مردانه، صندلی توالت فرنگی پلاستیکی و  قیمت آر اف مثلثی یا سفارشی سازی انواع تجهیزات پزشکی و کمکی سالمندان و بیماران نظیر واکر و عصا،  دوچرخه موتور ثابت، خرید توالت فرنگی دیواری ثابت میتوانید با شماره تماس ما ارتباط داشته باشید .