دستگاه ماسک ساز صورت الگانت Smart Mask UYang با ورقه و پودر

نحوه کار دستگاه ماسک ساز ماسک صورت

کد محصول UYang

تومان 550.000

راهنما 09129474073

قیمت 550.000

تومان 550.000

مراقبت از پوست چهره یکی از الزامات دوره زمانه امروز شده است ، چرا که در این آلودگی های شهری ، دود و چربی هوا رسیدگی به پوست اگر منظم و اصولی رخ ندهد دچار بروز بیماری های خاص و عجیب میشود . با وجود فرهنگ تغذیه غلط که در این سالها دنیا را فرا گرفته نیز ویتامین های لازم به بدن و پوست صورت نمیرسد و تامین نمیگردد .

از طرفی ماسک های آماده در بازار نیز مشخص نیست که چه موادی در آن استفاده شده و آیا به پوست ما سازگار است یا خیر ، برخی پس از استفاده چند ماهه از این ماسک های ورقه ای آماده با مشکلات جدی برای پوست هایشان روبرو شده اند ، چرا که آنها از مواد شیمیایی تشکیل شده و هرچقدر هم مفید باشند ، عوارضی هم در کنار آن همراه خواهد داشت .

 

آموزش نحوه کار با دستگاه ماسک ساز صورت مرحله به مرحله

  1. ابتدا طبق بروشور فارسی همراه دستگاه قطعات را به هم متصل کنید و دستگاه را به برق بزنید .
  2. سپس ورقه ماسک را در قسمت مخصوص که در تصویر مشاهده میکنید قرار دهید .
  3. میوه ها را داخل دستگاه قرار داده و با زدن دکمه مخلوط نمودن آن را آغاز کنید .
  4. پس از کمی خرد شدن دستگاه را خاموش کرده و پودر مخصوص که همراه دستگاه وجود دارد را داخل محفظه میوه ها بریزید و سپس مجدد دستگاه را روشن سازید تا خوب مخلوط گردد .
  5. دسته دستگاه یا همان قطعه بالایی را جدا کنید و در جایگاه اختصاصی خودش قرار دهید .
  6. قطعه مخصوص میوه را با حرکتی چرخشی بچرخانید تا عصاره تهیه شده از میوه ها به ناحیه زیرین روی ماسک منتقل گردد .
  7. حال دکمه دیگری روی دستگاه است که مخصوص به چرخش در آوردن ناحیه زیرین دستگاه یعنی فضای ورقه ماسک است ، آن را بزنید تا تمامی عصاره روی ماسک به صورت یکسان و یکنواخت پخش گردد .
  8. پس از چند ثانیه ماسک شما آماده استفاده است .
  دستگاه تولید ماسک ماسک ساز صورت الگانت

لذا دستگاه تولید ماسک اسمارت ماسک برای آرایشگاه های بانوان و حتی آقایان ، کلینیک های زیبایی و سالن دار ها بسیار مقرون به صرفه و فوری میتواند ماسک کاملا طبیعی را ظرف سه دقیقه آماده سازد . کافیست شما مقداری میوه را طبق آموزش های دفترچه راهنمای این دستگاه که به زبان فارسی ترجمه کرده ایم ، فراهم آورید و آنها را داخل دستگاه قرار داده و ماسک صورت شخص را تهیه نمایید .

ویتامین ها ، مواد معدنی و پروتپینی و همچنین أنزیم ها میتواند روی پوست تاثیر بگذارد اما اگر بخواهیم به تغذیه و  بهداشت فردی هم برسیم انقدر باید دقیق و محاسبه شده و با چند ماه تلاش باشد تا خودش را در همه جا مخصوصا در پوست چهره نمایان سازد . اتل پا از نوع بین انگشتی موجود می باشد و شما می توانید این محصول یا  انواع واکر تاشو چرخدار را از مراکز معتبر فروش مانند سایت ای طب تهیه نمایید. کیسه آب گرم خارجی موجود است. لنز چشم در رنگ بندی متنوع موجود است. رولیتر ویلچری قیمت مناسب را از ما بخواهید. لذا به واسطه ورقه مخصوص دستگاه تولید ماسک میتوانید مواد زبیعی مانند میوه ها و گیاهان را ترکیب نموده و ماسک طبیعی بسازید تا در اسرع وقت طی سه الی پنج جلسه نتایج فوق العاده بگیرید .

 

چه ماسک هایی میتوانیم با دستگاه ماسک ساز درست کنیم ؟

  • ماسک های حرفه ای مخصوص تمیز کننده لایه های عمق پوست
  • ماسک های پروتئینی و مغذی
  • ماسک رطوبت رسان یا همان آبرسان
  • ماسک روشن کننده رنگ پوست
  • ماسک ضد چین و چروک برای پیشگیری و حتی از بین رفتن آنها
  • ماسک جوان ساز قوی
  • ماسک های آنتی جوش و آکنه
  • ماسک مخصوص لایه برداری
 

برای صاحبان کسب و کار های آرایشی بهداشتی و همچنین کلینیک های تخصصی پزشکی زیبایی این نوید را داریم که با یک دستگاه ارزان قیمت زیر یک میلیون تومان میتوانید تا سالها چند ده میلیون تومان درآمد داشته باشید . چرا که ورقه های موجود در بازار 10000 الی 12000  تومان است و با اجرت انجام ماسک نهایتا ۵۰ هزار تومان بتوانید از مشتری بگیرید .

اما با داشتن یک دستگاه تولید ماسک صورت و تهیه مواد اولیه مد نظر میتوانید برای تولید هر ماسک حداقل 30000 تومان دریافت کنید و برای اجرت انجام ماسک بالغ بر 70000 تومان نیز قیمت گذاری کنید چرا که این ماسک به صورت طبیعی در جلوی چشمان مشتری درست شده است و هم تاثیر روانی مضائفی دارد و هم تاثیر مواد معدنی بالاتری چرا که از مواد شیمیایی نیز در آن استفاده نشده و هیچگونه عوارضی در برنخواهد داشت .

 

لوازم همراه با دستگاه

  • یک پک ۵۰ تایی ورقه ماسک برای ۵۰ بار استفاده
  • یک پک ۳۰ تایی پودر جینسینگ مخصوص دستگاه
  • لیوان استفاده اختصاصی دستگاه
  • بروشور نحوه استفاده
  • دفترچه آموزش تولید انواع ماسک و مقدار مواد مورد نیاز هر کدام
 

برای سفارش محصول و یا مواد مصرفی آن میتوانید با شماره تلفن راهنمای سایت تماس گرفته و درخواست راهنمایی نمایید . این مجموعه آمادگی ارائه محصولات خاص زیبایی پزشکی را دارد و حتی سایر تجهیزات مصرفی مانند کوکتل های مزوتراپی را برایتان ارسال مینماید . ما در تهران ظرف مدت ۳ ساعت محصولات نظیر تب سنج دیجیتالی را به دستتان میرسانیم و در شهر های دیگر نهایتا ۲۴ ساعت کاری محصول به شما خواهد رسید .